אנחנו משרד של אנשי קריאייטיב. אנחנו מבינים את הצרכים והמטרות, מגבשים את האסטרטגיה הקריאטיבית ויודעים להוציא אותה לפועל. בלי אנשי קשר ומתווכים.
כשזה אצלנו בראש, אנחנו כבר יודעים איך זה יראה אצלך על השולחן. אנחנו גם נדאג שזה יגיע לשם.
יורם כהן
בעלים משותף
יורם כהן, יליד ירושלים, 1966.
בוגר האקדמיה לעיצוב ויצ"ו, חיפה במגמה לתקשורת חזותית.
יורם החל את דרכו המקצועית כארט דירקטור ואיש קריאייטיב במשרדי פרסום מובילים, ועם הקמת BAC, הפך במשך השנים למומחה ב-Non traditional communication, מומחיות שבאה לדי בטוי במיוחד בעולם הבריאות וה-Caregiving
יורם מבין את עולם הבריאות הישראלי, כמו גם ארגונים ממשלתיים ומסחריים בישראל: אם זה משרד הבריאות, משרד החינוך, רשות האכיפה והגביה או חברת טבע, החברה המרכזית למשקאות ושטראוס.
יורם מזהה את מוקדי ההשפעה ויחסי הכוחות, ויודע מה נדרש
על מנת לפגוש את הגורמים השונים בנתיב הקריטי של השינוי או הפעילות הנדרשת.
השילוב היוצא דופן בין חשיבה אסטרטגית, הבנת אנשים ויכולת לגבש אסטרטגיה שתאפשר תרגום למהלכים קריאטיביים , הפכה את המשרד ואת יורם למובילים בתחום בישראל.
עוד משהו
יורם הוא ראש ענף ההסברה בפיקוד העורף במילואים.
רפאל אדטו
בעלים משותף
רפאל אדטו יליד גרץ אוסטריה, 1964. רפי גדל בחיפה והוא בוגר האקדמיה לעיצוב ויצ"ו חיפה במגמה לתקשורת חזותית.
רפי החל את דרכו המקצועית כארט דירקטור בקשר בראל, לאחר נסיון בוסר להקים משרד פרסום בחיפה עוד בשנת הלימודים האחרונה.
ב-1996 חבר למיקי בלין עמו הקים את משרד ״בלין פרסומאים״ , שלימים עבר שינוי והפך ל-BAC כפי שהוא היום.
רפי מנהל את הקריאייטיב במשרד, ארט דיירקטור, מעצב וקופירייטר. מבין תהליכי שינוי בארגונים, ״שוחה״ בעולם הקריאייטיב והמגבלות בתחום הפרסום הרפואי, ויודע לייצר עבורם מעטפת קריאטיבית מעשית, שתפגוש את הקהלים בראש וגם בלב.
הכל תוך חיבור מיומן של כתיבה קריאטיבית ויצירת שפה ויזואלית, כל זאת בשלוש שפות: עברית, אנגלית וגרמנית - יתרון ברור בעבודה עם חברות רב לאומיות.
עוד משהו
רפי הוא גם זמר יוצר שפרסם עד כה שני אלבומים ומופיע בהזדמנויות שונות.
אילנית שקד
מעצבת גראפית
אילנית שקד היא מעצבת גראפית. שילוב של ראש טוב בקריאייטיב, וידיים מעולות על המקלדת.
לא פעם היא לא תשלים עם פתרון גראפי או קריאטיבי שלא מספיק טוב בעיניה, אפילו שהלקוח מבחינתו, כבר מרוצה.
עבודתה רבת השנים במשרד, הפכה אותה למעצבת שמבינה ומודעת לחשיבות התכנים הן בעולם הרפואי, והן בעולם הפנים ארגוני.
היא תדע לזהות כותרת ״מזייפת״ מבחינת רלוונטיות לתוכן, וגם תשים לב אם ברפרנסים בסוף החוברת יש אחד שמזמן לא מופיע בתוך הברושור.
ככה היא תמיד תשאף ותדע לייצר מוצר קריאטיבי שיחיה בשלום עם התרבות הארגונית של הלקוח, או הרגולציה שלו.
עוד משהו
בזמנה הפנוי אילנית עוסקת בצילום וזוכה להערכה רבה.